Μύνημα λάθους”(30005) δεν άνοιξε το μήνυμα” ή το 91.369 για τις εγγραφές
Εάν εμφανιστεί ένα από τα παραπάνω αναβαθμίστε.
Εάν εμφανιστεί ένα από τα παραπάνω αναβαθμίστε.
Αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους: Έχετε δηλώσει διαφορετική διεύθυνση εσείς Η διεύθυνση υπάρχει ήδη στην λίστα σας Λάθος επιλεγμένη διεύθυνση (κάθε λίστα έχει διαφορετικό λογαριασμό) Λάθος μορφή μηνύματος εγγραφής Δεν πρόκειται για εεγραφές αλλά για μυνύματα Μπορείτε να κάνετε δοκιμές φτιάχνοντας μια κενή λίστα και στέλνοντας mail και subscriptions